Українська мова. М-18. 22 квітня 2020р.
П\П
|
ТЕМА УРОКУ
|
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
|
ТЕРМІН ВИКОНАННЯ
|
ПРИМІТКИ
| |
1.
|
|
Опрацювати параграф 55-56
ст. 194 - 196.
Визначення записати в зошиті(ст.194-196;)
. Письмово виконати: вправа 4 ст. 196(А, Б); вправа 5 ст.196
Виконані вправи надіслати на електрону пошту kisskac2107@gmail.com
.Завдання виконується в окремому зошиті(під час карантину ведеться окремий зошит).
|
22.04-24.04
|
1. 11-klas-ukrajinska-mova-avramenko-2019 (посилання на підру
|
Виконані вправи надіслати на електрону пошту kisskac2107@gmail.com
Діалогічні жанри: листування
Лист — один із засобів обміну інформацією. Головна мета листа — проінформувати, пояснити, упевнити, підтримати, спонукати до потрібної дії адресата
(одержувача).
Листи поділяють на приватні (неофіційні) та службові (офі ційні).
Приватне листування ведеться між особами й має переважно побутовий,
часто інтимний характер.
Офіційне, службове листування — це основний засіб встановлення офі-
ційних, службових контактів між підприємствами, установами, фірмами.
Ділові листи — докуме5нти, що складаються від імені юридичної особи
та мають юридичну силу.
Загалом діловим листом можна назвати будь-якого змісту документ, котрий
пересилається поштою з метою вирішення організаційних питань, правових
проблем, з’ясування економічних взаємовідносин.
Листування приватних осіб з установами й організаціями відносять до при-
ватно-ділового листування. Такі листи мають більш чи менш виражений від-
тінок офіційності.
Ділові та приватно-ділові листи складають в офіційно-діловому стилі.
Бесіда — це розмова двох або кількох осіб із метою отримання певної інформації, вирішення важливих проблем, обміну думками та почуттями.
Щоб бесіда була продуктивною (тобто було досягнуто згоди) та приємною, необхідно бути уважним до співрозмовника, тактовним, стимулювати в нього зацікавленість розмовою, ураховувати його точку зору, висловлювати свої думки точно, логічно, переконливо.
Найкраще використовувати так звану ти-стратегію, спрямовану на увагу до співрозмовника, його намірів, думок і почуттів.
При використанні цієї стратегії: — обговорюйте передовсім те, що цікаво співрозмовнику; — ім’я співрозмовника повторюйте якнайчастіше; — займенник «ви» (або «ти») вживайте частіше за займенник «я»; — вислуховуйте співрозмовника якнайуважніше; — жодної думки не висловлюйте в категоричній формі; — якнайчастіше виявляйте згоду з думками співрозмовника; — незгоду висловлюйте максимально чемно й чітко аргументуйте.
При використанні цієї стратегії: — обговорюйте передовсім те, що цікаво співрозмовнику; — ім’я співрозмовника повторюйте якнайчастіше; — займенник «ви» (або «ти») вживайте частіше за займенник «я»; — вислуховуйте співрозмовника якнайуважніше; — жодної думки не висловлюйте в категоричній формі; — якнайчастіше виявляйте згоду з думками співрозмовника; — незгоду висловлюйте максимально чемно й чітко аргументуйте.
Телефонна розмова — один із різно5видів усного діалогічного спілкування, що характеризується специфічними ознаками, а саме: неможливістю скористатися невербальними (несловесними) засобами спілкування: мімікою та жестами; обмеженістю в часі — телефонна бесіда не може тривати довго; можливою наявністю технічних перешкод. Необхідно дотримуватися певних правил поведінки в телефонному спілкуванні.
Офіційна (ділова) телефонна розмова відбувається в офіційній (службовій) ситуації або ж обидва (чи один) співрозмовники — службові особи.
Така розмова включає обмін інформацією, пропозиціями з метою розв’язання конктерних проблем.
Офіційна телефонна розмова складається з таких частин:
встановлення зв’язку (привітання, взаємне представлення);
виклад суті справи (пояснення важливості питання, обговорення ситуації, відповідь); завершення розмови (висловлення вдячності за надану інформацію, прощання).